Przejdź do głównej zawartości

recenzii de filme

Când o femeie se împiedică într-un bar, evident fără alcool, ar trebui să apară un bărbat și să-i ofere cu curaj protecția și ajutorul. La urma urmei, ca de obicei, problema este că acest curajos cavaler va considera o femeie în această stare un obiect destul de bun și ușor accesibil pentru sexul casual. La urma urmei, cine ar lua în serios orice protest de la o femeie complet beat? La urma urmei, când cântă sub o poză, trebuie să fie o experiență exact similară, nu? Când o blondă destul de sexy adoarme într-un bar de pe o bancă și într-un vis bețiv care se uită în fusta bărbaților din jurul ei, acest lucru nu poate rămâne fără răspuns. Și nu va rămâne în filmul

recenzii de filme

O femeie tânără promițătoare. Betivul este nimeni altul decât Cassandra Thomas, fostă studentă foarte promițătoare la Facultatea de Medicină și acum chelneriță care locuiește într-o cafenea cu părinții ei. Cum este posibil ca cariera ei promițătoare să preia și să se plimbe prin baruri complet beată? Dar nu este tot ceea ce arată. Acesta este hobby-ul ei - foarte ciudat. De fapt, nu este la fel de beată pe cât pare. Și în timp util, bărbatul care tocmai o luase acasă, așteptând sex, avea să afle. Deși în mod obișnuit nu le dăunează fizic, puțini oameni uită să o întâlnească. Motivul pentru care o face este același cu motivul pentru care a renunțat brusc la medicamente. Prietenul ei din copilărie a fost maltratat în mod similar de colegii săi la una dintre petrecerile din cămin. Mai rău, umilința ei a fost urmărită de un întreg grup de tineri care scandau și s-a făcut un videoclip care s-a răspândit în curând în întreaga universitate. Nimeni nu a auzit strigătul de ajutor al bietei fete și ea - aparent nemenționată în mod explicit în film - și-a atins viața. Thomas a decis să o răzbune. Și probabil că ar fi fost pedepsită cu „vânători” în baruri dacă nu ar fi fost vizitată de fostul coleg de clasă Ryan, care lucrează acum ca un pediatru respectat. În ciuda respingerii inițiale, o relație începe să se formeze între ei. În același timp, însă, răzbunătorul singuratic deschide calea spre răzbunare împotriva vinovaților specifici întregii tragedii. În curând va merge la marea petrecere. Că se joacă cu focul este mai mult decât evident, dar este gata să-și îndeplinească misiunea. Cu orice preț. Scenariul filmului Promising Young Woman a fost scris de regizoarea Emerald Fennell, o tânără actriță și regizoare britanică pe care am văzut-o în filmul de succes The Danish Girl sau în serialul The Crown. Fennell a remarcat și scenariul celei de-a doua serii a serialului On the Fly, pentru care a primit chiar și o nominalizare la Emmy.

recenzii de filme

De data aceasta, s-a implicat într-un lungmetraj și chiar a rezistat tentației de a juca rolul principal. Carey Mulli a mărturisit și trebuie adăugat că a fost o alegere foarte bună. Mulli se încadrează perfect în conceptul dramatic care se desfășoară în fața noastră. Folosește bine toate oportunitățile pe care le oferă tensiunea crescândă și, în acest rol, arată foarte ușor și natural. Privitorul aproape simte că nu urmărește de fapt filmul, ci ascultă mărturisirea unei tinere. Deși aspectul este uneori prea crud. Ne dăm seama rapid că ceea ce se întâmplă cu Thomas nu se întâmplă doar într-o lume imaginară, ci este o poveste complet obișnuită despre viața de zi cu zi care ne înconjoară. În special pentru spectatorii de sex masculin, filmul îngheață uneori neplăcut. La urma urmei, mână pe inimă, există cineva care nu s-ar fi gândit niciodată la asta? Bucurați-vă, ca să spunem așa, gratuit cu o femeie care nu știe despre sine. Și poate că unul dintre spectatori a făcut-o. La fel, probabil va exista cel puțin o femeie pe hol care avea ceva similar. O tânără promițătoare ne ajută pe fiecare dintre noi să realizeze că nu este o problemă marginală, ci se întâmplă. Mai mult, arată că pentru o femeie nu sunt „doar cinci minute de viață”, că este o traumă care îi poate rupe întreaga viață trecută și viitoare. Spectatorii pot părăsi sala cu un frig foarte puternic în spate. Fennell ar trebui să fie creditat cu abilitatea de a îngheța să înghețe foarte inteligent,De data aceasta regizorul John Krasiński a scris el însuși scenariul și a preluat din nou regia. Cea mai importantă schimbare a fost secvența introductivă când am vizitat lumea pașnică cu puțin timp înainte de catastrofă. Din punctul de vedere al eroilor, am putut vedea cât de ciudate creaturi au venit la noi și au început să ne distrugă lumea.

recenzii de filme

Deosebit de interesante, și poate chiar neobișnuite, sunt secvențele din punctul de vedere al tinerei actrițe Millicent Simmonds, care interpretează surdul (fără auz), timp în care filmul se aruncă într-o liniște absolută. În acest moment, puteți auzi fiecare tuse, sfărâmături de popcorn și sugeți băutura pe hol. Există mai multe astfel de momente în film, dar să revenim la primele minute ale filmului. Din păcate, cele mai importante momente au fost deja luate de remorci, iar introducerea plină de acțiune nu a arătat practic decât un scurt haos pe străzi. Creatorii ar putea rămâne un pic mai mult în oraș, se pot concentra mai mult asupra atacurilor nemiloase ale monștrilor și pot arăta cum oamenii scapă în pustie pentru a-și salva propriile vieți.

Wpisy

Strony

Wpisy

Strony

Wpisy

Strony

Wpisy

Strony

Wpisy

Strony

Wpisy

Strony

Wpisy

Strony

Wpisy

Strony

Wpisy

Restul filmului nu este mult diferit în ceea ce privește climatul față de prima parte. La fel ca în prima parte, complotul principal a fost o călătorie liniștită prin mediul rural, în căutarea unui adăpost și provizii, cu diferența că am găsit alți supraviețuitori, iar finalul filmului a dat speranță unui final epic. Dar nu vă așteptați la o explorare mai profundă a lumii post-apocaliptice. Vom reveni la prezent de la redacția de acțiuni și nu avem prea mult timp pentru detalii. Urmărim din nou o călătorie a câtorva persoane, ceea ce nu este mult mai interesant decât în ​​filmul anterior. În loc de adulții care au fost la cârmă în primul joc, în multe cazuri copiii iau acum frâiele pe care se bazează povestea și actoria. Filmul folosește atât tehnici artistice, cât și trucuri cinematografice, în care fotografiile sunt bine combinate cu muzica sau intercalate pentru a conecta mai multe fire simultan, chiar dacă actorii sunt de cealaltă parte a lumii.

recenzii de filme

De asemenea, ne plac monștrii puțin mai mult decât în ​​prima tranșă și arată un pic mai bine vizual, dar chiar dacă bugetul a crescut semnificativ și un nou actor cu Cillian Murphy a apărut în film, totuși am simțit că creatorii au fost pământesc și copiind atmosfera și stilul filmului anterior. O atitudine de certitudine, care, deși parțial reușită pentru spectatori, nu va muta filmul nicăieri din punct de vedere al genului și nu va satisface pe deplin criticii. Filmul a portretizat îndeaproape alte comunități supraviețuitoare și nu a încercat să profite de întunericul noii lumi. În total, am avut impresia că trebuie să facă cel puțin 10 minute de filmare din film în sala de montaj, deoarece unele fragmente au fost tăiate inutil.